Vodafone Business Marketplace | Vodafone Magyarország Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.

Technikai támogatás

Első lépések

1. Mi a Vodafone Business Marketplace?
A Vodafone Business Marketplace, a magyar vállalkozások számára elengedhetetlen szolgáltatásokat biztosító platform, folyamatosan bővülő megoldásokkal. A felület könnyű kezelhetőséget biztosít felhasználói számára, valamint az itt található alkalmazások rugalmasan, és könnyedén a cég egyedi igényeire szabhatóak.
2. Hogyan tudok regisztrálni a Marketplace-re?
Jelenleg a Vodafone Business Marketplacen megtalálható szolgáltatások kizárólag meglévő ügyfeleink számára érhetőek el. Amennyiben még nem vagy ügyfelünk, kérlek vedd fel a kapcsolatot kollegáinkkal a marketplace.ugyfelszolgalat@vodafone.hu e-mail címen. Ha már meglévő ügyfelünk vagy, úgy nincs más teendőd, mint igényelni a regisztrációt az alábbi módok egyikével: - írj nekünk egy e-mailt a marketplace.ugyfelszolgalat@vodafone.hu e-mail címre vagy - töltsd ki a megvásárolni kívánt termék mellett lévő "Érdekel" űrlapot (ezen jelöld a regisztráció kezdeményezését) és kollégáink 3 munkanapon belül, az általad megadott e-mail címen felveszik veled a kapcsolatot és informálnak a további teendőkről. Amennyiben telefonon szeretnél ügyintézni, úgy kollegáinkat a 1788-as számon hétköznapokon 8:30-17:00 között éred el.
3. Nem vagyok Vodafone előfizető, mi a teendőm?
Jelenleg a Vodafone Business Marketplacen elérhető szolgáltatások kizárólag meglévő ügyfeleink számára érhetőek el. Amennyiben még nem vagy ügyfelünk, kérlek vedd fel a kapcsolatot kollegáinkkal a 1420-as telefonszámon, vagy töltsd ki a termékeknél található "Érdekel" űrlapot és jelezd felénk, hogy miben segíthetünk.
4. Honnan tudom, hogy elkészült a regisztrációm a Marketplace-re? Van ezzel teendőm?
Amennyiben kollégáinkhoz beérkezett az összes szükséges adat és ők mindent rendben találtak, elindítják a fiókod létrehozását, neked ezzel nem lesz dolgod. Onnan fogod tudni, hogy sikerrel jártak és beregisztráltak a felületre, hogy az általad megadott e-mail címre kapsz majd egy értesítést, amivel aktiválnod kell a felhasználói fiókodat. Ez megközelítően 1 percet vesz igénybe. Az aktiválást követően kedvedre válogathatsz, rendelhetsz üzleti applikációink közül.

Felhasználók és a szerepkörök

1. Milyen szerepkörök vannak a Marketplace felületen?
Két különböző szerepkör van a Marketplace felületén belül: 1. Felhasználó: mindenki, aki használja a Marketplacen megvásárolt applikációkat. Ez a jogosultság engedélyezi nekik a Marketplace felületére való belépést, láthatják az alkalmazásokat, amelyre meghívást kaptak, illetve használhatják azokat. 2. Céges adminisztrátor: jogosult termékek vásárlására és kioszthat licenszeket az általa kiválasztott felhasználók számára.
2. Hogyan tudok meghívni egy új felhasználót a Marketplace felületére?
Kizárólag cég adminisztrátori jogosultsággal lehetséges új felhasználóknak a meghívása. Kérlek kövesd a következő lépéseket: 1. Lépj be a Vodafone Business Marketplace felhasználói fiókodba 2. A menüben nyomd meg a Kezelés gombot, majd a Felhasználói fiók kiválasztásával az irányítópultra érkezel. 3. A felhasználók meghívása alatt írd be a meghívni kívánt email címet, majd nyomd meg a meghívás gombot. Ezt követően a meghívott fél egy emailben kap értesítést az általad küldött meghívóról. Az ilyen módon kiküldött meghívó elfogadásával a meghívottadnak felhasználói szerepköre lesz a Marketplace felületén. Ha több felhasználót szeretnél meghívni nyomd meg a „Több meghívása” gombot, majd a felugró ablakban egyesével megadhatod a kívánt email címeket. Ebben a funkcióban már a szerepköröket is kiválaszthatod. Lehetőséged van email lista feltöltésére is, amelyet az imént említett felugró ablak „E-mail lista feltöltése” gomb megnyomásával tudsz elérni. Ebben az esetben a feltöltendő email címeket mentsd le egy jegyzettömbbe (*.txt) egy oszlopba, egymás alá, majd ezt töltsd fel a fájl kiválasztása gomb megnyomásával. A fájl nem lehet nagyobb 2MB-nál és nem tartalmazhat 2000 sornál többet. A meghívások elküldése gomb megnyomásával a fájlban szereplő email címek kapnak egy emailt a meghívóval.
3. Hogyan tudok eltávolítani felhasználót a Marketplace felületéről?
Kizárólag Céges adminisztrátor tud meghívni, vagy eltávolítani felhasználókat a Marketplace felületén. Egy felhasználó letiltásával a profilja megmarad, azonban a továbbiakban nem lesz hozzáférése a Marketplace felülethez, vagy az abban megvásárolt termékekhez. Ez a funkció hasznos abban az esetben, ha egy alkalmazott ideiglenesen van távol a cégtől, majd a visszaérkezését követően újra lehet aktiválni a profilját. Felhasználók engedélyezése, vagy letiltása az alábbi módon történhet: 1. A menüben nyomd meg a Kezelés gombot, majd a Felhasználói fiók kiválasztásával az irányítópultra érkezel. 2. A felhasználók kiválasztásával már láthatod a felületen a felhasználóid listáját. Itt letilthatod, vagy akár úja engedélyezheted a profiljukat. Ugyanitt a fogaskerék megnyomásával véglegesen eltávolíthatsz felhasználót, azonban először vissza kell vonnod minden termékre vonatkozó hozzáférését.
4. Hogyan tudom újra kiküldeni a meghívásokat?
A meghívás újra kiküldését az alábbi lépéseken keresztül teheted meg: 1. Lépj be a Vodafone Business Marketplace felhasználói fiókodba 2. A menüszallagról válaszd ki a Kezelés gombot, és kattints a "Felhasználói fiók"-ra 3. Válaszd ki a "Felhasználók" menüpontot. (Középen találod a függőben lévő meghívóid számát) 4. Kattints a "Meghívók kezelése" gombra, Itt belép a meghívókezelőbe. 5 Itt kiválszthatod, hogy "Visszavonod" vagy "Újraküldöd" a felhasználódnak 6 Értesítést fogsz kapni

Termékek kezelése

1. Hogyan tudok felhasználót rendelni a termékeimhez?
Kizárólag cég adminisztrátori jogosultsággal lehetséges felhasználót rendelni a megvásárolt termékekhez. Kérlek kövesd a következő lépéseket: 1. Lépj be a Vodafone Business Marketplace felhasználói fiókodba 2. A menüben nyomd meg a Kezelés gombot, majd a Felhasználói fiók kiválasztásával az irányítópultra érkezel. 3. A felső lehetőségek közül nyomd meg az Applikációk hozzárendelése gombot, majd nyomj rá az általad választott felhasználó nevére. (Amennyiben csoporthoz szeretnél alkalmazást rendelni, abban az esetben a „Csoportok” gombot nyomd meg és válaszd ki az általad meghívandó csoportot. ) 4. Ezt követően a jobb oszlopban megjelennek a termékek. A már megvásárolt termékek aktív státuszban láthatóak. Válaszd ki a megfelelő terméket, majd nyomd meg a „következő” gombot. 5. Amennyiben a név helyes, nyomd meg a „Következő” gombot! 6. Utolsó lépésként már csak a „Küldés” gombra kell rányomni. Ezt követően a felhasználónak már van is hozzáférése a termékhez.
2. Hogyan tudom felhasználótól visszavonni a kiosztott terméket?
Kizárólag cég adminisztrátori jogosultsággal lehetséges felhasználót rendelni, vagy attól visszavonni a megvásárolt terméket. Kérlek kövesd a következő lépéseket: 1. Lépj be a Vodafone Business Marketplace felhasználói fiókodba 2. A menüben nyomd meg a Kezelés gombot, majd a Felhasználói fiók kiválasztásával az irányítópultra érkezel. 3. A felső lehetőségek közül nyomd meg az Applikációk hozzárendelése gombot, majd nyomj rá az általad választott felhasználó nevére. (Amennyiben csoporttól szeretnél alkalmazást visszavonni, abban az esetben a „Csoportok” gombot nyomd meg és válaszd ki a megfelelő csoportot. ) 4. Ezt követően a jobb oszlopban megjelennek a termékek. A már megvásárolt termékek aktív státuszban láthatóak és a felhasználóhoz korábban hozzárendelt termék bepipálva látszódik. Amennyiben vissza kívánod vonni a termékhozzáférést, vedd ki a termékhez tartozó meglévő pipát. 5. Ezt követően egy piros „1” szám jelenik meg a felhasználó neve mellett, ami arra utal, hogy egy alkalmazást készülsz tőle visszavonni. Ha ez megfelelő, akkor nyomj rá a „Következő” gombra. 6. Utolsó lépésként már csak a „Küldés” gombra kell rányomni. Ezt követően a felhasználótól már vissza is vontad a terméket.

Módosítások

1. Hogyan változtathatom meg a Vodafone Business Marketplace-hez tartozó jelszavamat?
Menj a menüben a felhasználói profilodra, majd válaszd ki a Beállításaim opciót. A Jelszó résznél írd be a régi jelszavadat, majd azt követően az újat és az oldal alján válaszd a Beállítások mentése funkciót.
2. Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavamat?
A Marketplace jelszavadat könnyen megváltoztathatod. Nyomj a Belépésre, majd válaszd ki az Elfelejtett jelszó opciót. Ezt követően egy emailt fogsz kapni, amellyel megváltoztathatod az elfelejtett jelszavadat.

További információk

Nem találtam választ a kérdésemre
Ha további kérdéseid vannak, írj a marketplace.ugyfelszolgalat@vodafone.com e-mail-címre, vagy hívd a 1788-as telefonszámot.